Tänk snabbt

Dags för veckans snabba tankar hos enligt O.

Bragdguldet eller Jerringpriset? Även om jag inte är jätteintresserad av något av dem.

drama eller action? Drama i bokform, action när det gäller rörlig bild.

mellofrälst eller melloskeptiker? Jag tycker det är bedrövligt trist så jag tittar aldrig med undantag för finalen som barnen så gärna vill att vi ser ihop. Och då tar jag fram mitt positiva jag – för deras skull.

debutanter eller säkra kort? För att de är just säkra.

pocketböcker eller inbundna böcker? Alltid. Älskar pocket.

En tanke på “Tänk snabbt

  1. Det är spännande med säkra kort ändå, då besvikelsen kan bli så himla stor om en favoritförfattare inte levererar. Ändå håller jag med dig! Kan dessutom glädja dig med att mellointresset gick över för mina barn. Själv tycker jag att det är trist.

Lämna en kommentar