Fem en fredag

Jag såg frågorna hos Elisamatilda redan igår men jag orkade inte svara på dem då. Här kommer knappast de mest spektakulära svaren någonsin men livet är ganska o-spektakulärt just nu.

  1. Vad har du gjort mest i veckan? Jobbat. Och haft ont i magen pga jobbet. Samt letat efter nya jobb…
  2. Vad har du inte gjort som du skulle ha gjort? Tränat. Punkten ovan har sugit för mycket energi.
  3. Vad har du tittat på i veckan? Scott & Bailey på SVT Play.
  4. Hur har du sovit? Dåligt.
  5. Vad ser du fram emot med helgen? Att få andas. Och förhoppningsvis få sova bra.

Idag fick jag med mig Lillan på en promenad till bibblan. Vi lånade några böcker och fikade ute i solen på vägen hem. Sånt ger lite energi mitt i alltihop.

5 tankar om “Fem en fredag

  1. Men kära nån, det låter oroväckande. Att inte sova, stressa för mycket och leta nytt jobb. Nånting är i sanning fel med din tillvaro. Eller kanske jag ska säga jobbtillvaro. Hoppas bättre tider stundar och du hittar något mindre stressigt.Trevlig helg

Lämna en kommentar