Fem en fredag: Aldrig säga aldrig

Fredag igen och jag hakar på Elisamatildas fredagsfrågor.

Vad är något typiskt för sommaren du aldrig har gjort? Jag är verkligen ingen vattenmänniska men likväl har jag ändå åkt med i både segelbåt och motorbåt (och har inte njutit en enda sekund) och jag har testat att vindsurfa (svårt men rätt kul) men jag har aldrig åkt vattenskidor.

Vilken genre läser eller tittar du aldrig på? Feelgood.

Vad skulle du bara göra om du fick 1 miljon kronor? Dränera källaren och sedan fixa till den invändigt. Fast frågan är ju iofs ställd kring något jag bara skulle göra om jag fick en miljon. Dränera måste jag tyvärr göra ändå… men miljonen skulle underlätta.

Vad är något du gjort en gång men aldrig igen? Haft dubbla chefspositioner. Det gör jag aldrig om igen.

När går du aldrig över gränsen? Svår fråga. Jag styrs så väldigt mycket av min egen magkänsla att jag kan inte erinra mig att jag gått över någon gräns på det viset.

Jag var med ut på en timslång tur eftersom övriga familjen lockade med glass på Kennys Gelato i Saltsjö-boo. Glass är en gudagåva, båtliv not so much so…

8 tankar om “Fem en fredag: Aldrig säga aldrig

  1. Jag seglade på 90-talet och älskade det! Tyvärr blev det bara ett par somrar men vi hann segla över från Stockholm till Åland och Åbo skärgård. I ett annat liv hade jag gärna seglat jorden runt…tror jag…Feelgood är vi rörande ense om…

Lämna en kommentar