Bokbloggsjerka – påskläsning

   Veckans fråga hos Annika kändes långsökt rent vädermässigt igår men idag har vi strålande sol och riktig värme (iaf i solen i lä på altanen) så nu känns det bättre.  

Så här i påsktider gör vi det enkelt så att alla som vill hinner ut i solen (om den behagar titta fram): vad ska ni läsa i påsk?

Jag har precis läst ut A banquet of consequences av Elizabeth George. Nu sitter jag här i solen och undrar vilken nästa bok ska bli. Men jag tror bestämt jag tar en liten sol-powernap innan jag fattar det beslutet. Soltimmarna är för få för att inte utnyttjas till fullo. 

☀️☀️☀️

14 tankar om “Bokbloggsjerka – påskläsning

  1. Men åh vad nyfiken jag är på vad du tyckte om Elizabeth George boken. Hoppas läsa den i april men det blir nog på svenska även om jag borde läsa den på engelska med tanke på min Böcker på engelska utmaning…. 😉

    • Nej, faktiskt inte. Även om det går upp och ner i det där författarskapet. Men det gör det i och för sig i mitt jobb också så det är väl naturligt inom alla yrken 😉

    • Ja, jo, jag vet. Det gjorde nog egentligen jag också men jag hoppas ju varje gång att hitta tillbaka. Och jag tyckte verkligen att hon var på gång med förrförra boken men nja, jag vet inte. Samtidigt som jag tycker att hon skriver bra.

Lämna en kommentar