Kameratips önskas 

Jag behöver köpa en ny kamera. Ny systemkamera vore ju underbart kul men jag inser att den aldrig skulle få följa med i backen, på vandring, på spontanpromenader etc pga storleken.

Vilka är era bästa tips på kompaktkameror? 

5 reaktioner på ”Kameratips önskas 

    • Jag har en power shot idag som nu har börjat ge upp. Har dock funkat jättebra hittills så inte alls omöjligt att det blir en likadan igen. Eller en Nikon. Så många val… Vill i alla fall ha bestämt mig till sommarsemestern.

  1. Det är verkligen inte lätt att välja i kameradjungeln… Själv fick jag fick en Nikon Coolpix S9900 i julklapp, och så här långt är jag supernöjd med den! Liten och smidig – ryms lätt i jackfickan och i väskan – med bra zoom. Lycka till i kamera-jakten!

Kommentera

