Två stresspunkter

Jag sov bara fyra timmar i natt. Det är fyra timmar för lite för att jag ska kunna fungera. Har gått som i en dimma hela dagen och var rädd att somna när jag körde hem. Om någon ens tänker tanken på att väcka mig i natt kommer jag att strypa personen, eller hunden, i fråga.

Om två månader ska jag på bal och jag har ingen klänning. Det här låg jag och ältade i natt, ihop med valfria andra katastrofscenarios. I morgon börjar jag projektet hitta klänning.

Nu ska jag sova. Förhoppningsvis utan att behöva ta livet av någon familjemedlem.

6 tankar om “Två stresspunkter

  1. Hoppas du sover riktigt gott inatt då.
    Sådana nätter och dagen efter, är verkligen inte roligt. Har det så då och då, så jag vet precis hur det känns.

  2. Igenkänning på känslan av för lite sömn!

    Utan att veta något varken om kommande bal eller klänningssmak: ibland roar jag mig med att titta på fina långklänningar på nätet. Det går att hitta förvånansvärt mycket på sidor som nelly .com. Om inte annat kan en få koll på vilken stil eller färg en gillar.

Lämna en kommentar