Fem en fredag – framåtblick

Tiden går fort och det är redan söndag men här kommer mina svar på Elisas fredagsfrågor.

Vad är dina första planer för 2020? Att komma in i jobbet igen och börja undersöka vilka möjligheter det finns ihop med ännu en större omorganisation. Samtidigt ska vi rådda en renovering hemma plus att skidsäsongen drar igång med läger uppe i fjällen varje helg. Blir en utmanande start på året.

Vad kommer du fokusera främst på under året? Jobbet. Förra året blev så dumt jobbmässigt så jag vill komma ikapp och tillbaka.

Vad ser du fram emot under 2020? Att få en nyrenoverad och fin nedervåning. Att Äldsta ska konfirmera sig. I övrigt har vi inga speciella grejer inplanerade.

Vad är något du tänkt göra 2020 du inte gjorde 2019? Springa. Knät pajade i juli, hoppas på en bättre löpsäsong i år.

Hur skulle du önska att 2020 blir? Snöigt, snällt och somrigt.

2 tankar om “Fem en fredag – framåtblick

  1. Hallå där tant augustas tekopp – böcker du läser och foton du tar – det låter inbjudande. Ditt 2020 med att komma in i jobbet igen – i större organisation, komma tillbaks och komma ikapp en utmaning som jag önskar dig lycka till med. Gott nytt år!
    Ditt sista svar med de tre essen, så bra det kan sägas. 🙂
    Ett problem har uppstått på kommenteradelen så du får adressen till min sida här
    https://www.klaraovidia.com då jag får bruka googlekonto att kommentera med.

Lämna en kommentar