Veckans jerka – läsning just nu

Åh, en föredömligt enkel fråga hos Annika denna ljuvliga sensommardag; vad läser du just nu?

Jag läser just nu The Watcher in the Shadows av Zafón och Bloodlines av Iggulden. Dessutom lyssnar jag på En välbevarad hemlighet av Kate Morton. Hoppas på att bli klar med åtminstone en av de fysiska böckerna under helgen.

Jag tänker också att jag ska få åtminstone en ytterligare bok på min sommarläsningslista läst innan 1 september.  Får ta mig an någon av de tunnare. 

19 tankar om “Veckans jerka – läsning just nu

  1. Jag började läsa Huset vid sjön av Kate Morton, men måste lägga den åt sidan för andra böcker som jag skall recensera. Förhoppningsvis kan jag fortsätta med den i slutet av september, tills dess är det många andra böcker som skall hinna läsas. Jag tittar in här om några dagar och ser vad du tyckte om En välbevarad hemlighet 🙂

    • Det är den första boken jag läser/lyssnar på av henne. Ev fungerar de bättre i papperform, skulle nog ha skummat igenom en hel del om jag läst tror jag. Nu känns det nästan lite mäktigt att det är fyra timmar kvar att lyssna på.

Lämna en kommentar