Planer

Dags att svara på Elisas fredagsfrågor så här på lördagskvällen

  1. När planerade du senast något av typ fest eller event? Min födelsedagsfest i somras. Det var den första kvällen på sommaren det regnade så planerna ändrades från trädgårdsfest till altan- och inomhusfest men det gick bra det också.
  2. Är du den som gärna organiserar aktiviteter? Nej. Jag gillar att tänka i stora drag och kan komma på ideér men genomförande och koll på detaljer lämnar jag gärna till någon annan.
  3. När har du nyligen upplevt plötsligt ändrade planer? Haha, ja kvällens middag. Helt plötsligt skulle sonen iväg till Lidingö och jag bestämde att jag skulle hämta gänget härifrån när de ska hem. Så där rök både lite av middagssällskapet och det där lilla glaset rödvin jag sett fram emot.
  4. När planerade du något som sen fick dig att känna ”aldrig igen”? Vet inte om det har hänt.
  5. Vad har du för planer i oktober? När nästa veckas jobbkurs är klar och examinerad ska jag slappna av totalt och bara ägna mig åt att njuta av hösten och plugga filosofi (och jobba som vanligt förstås). Det ska bli så skönt, nästa vecka ligger över mig som en våt filt och även om kursen är bra så är den ett stressmoment.
Blid från Pixabay

Lämna en kommentar