Fem en fredag – isbrytare

Fem en fredag den här veckan bjuder på lite blandad kompott:

  1. Skulle du hellre ha 10 hobbys eller 1 passion? En passion. Hade jag tio hobbies skulle jag dö av stress. Träning och läsning räcker gott som egna intressen för min del.
  2. Vad är det konstigaste i ditt kylskåp? En ost som luktar kräk-illa när den tas fram ur sin helt tättslutande burk. Kanske inte så konstigt men väldigt äckligt. Jag kan inte äta ost utan det är maken och Äldsta som njuter (?) av denna.
  3. Vilken är den vackraste plats du har sett? Rent objektivt finns det kanske mer spektakulära platser men för mig är de svenska fjällen det vackraste jag vet. Varje gång jag lämnar dem dör jag lite inombords men samma del återföds nästa gång jag kommer upp igen.
  4. Vilken låt har du spelat mest den senaste veckan? Ingen aning. Jag har egentligen inte spelat någon låt alls, den enda musik jag har lyssnat på är den på radion i bilen. Då har i och för sig Bangels ”Manic Monday” spelats väldigt ofta så det är väl den jag lyssnat mest på.
  5. Är du en sparare eller spenderare? Lättare att spendera än spara men jag gör både ock.

8 tankar om “Fem en fredag – isbrytare

Lämna en kommentar