Tänk snabbt!

Jag vet inte jag, jag har drabbats av en supertrötthet. Känner varken ”pirr”, andnöd eller har feber så jag är tveksam till om jag har något virus som orsakar tröttheten men likväl skulle jag somna på stört nu om jag bara fick. Jag tränade i morse och efter frukost tog jag mig en tupplur på tio minuter i köket för att jag helt enkelt inte kunde hålla ögonen öppna. OMG, vad jag längtar tillbaka till kontoret och den energi det ger att träffa andra människor!

Men nu svarar jag på enligt O‘s måndagsfrågor, det är betydligt roligare än att skissa på kostnadsbesparingar…

Lady Gaga, Céline Dion eller Billie Eilish? För att det är den enda av dem jag har någon slags relation till…

Rolling Stones, Elton John eller Paul McCartney? Kan inte motivera med annat än att jag gillar honom bäst av de här tre.

lyssna eller sjunga? Hahaha, jag kan inte ta en ton så jag föredrar att lyssna på de som kan.

strut eller bägare? Rinner inte och blir inte kladdigt. Med det sagt vill jag tillägga att alla sätt att äta glass är bra sätt. Jag älskar glass!

blurbar eller inte? Nja, de fyller ingen jättefunktion för mig.

12 tankar om “Tänk snabbt!

  1. Den där toktröttheten känner jag igen. Hade den även utan andra symtom, liksom m några enklare symtom lite sådär från och till. Men, vi håller tummarna för dålig dagsform för dig och att du inte behöver ha det så i sju veckor, som jag hade det.

  2. Pirr? Blev lite nyfiken på vad du menar då. 😉 Kan det vara vårtrötthet du känner? Jag tycker en blir trött av det som händer, våren, pollen etcetera.

    I övrigt ser jag att vi har valt ganska lika 😉

  3. Känner igen det där med att vara helt orkeslös och bara trött, trött, trött hela tiden. Då är det skönt att kunna ta en liten tupplur i t ex soffan.

Lämna en kommentar