Helgfrågan – helg!

Tack och lov för helg, det har varit en intensiv vecka. Maken har varit i Finland två dagar och jag har varit sjuk två kvällar. Men nu är det lördag och jag njuter till fullo! Dags att svara på Helgfrågan hos Mia.

Vad läser du nu?

The Empty Grave av Jonathan Stroud. Sista boken i serien om Lockwood & Co och den är mycket bra hittills. Jag lyssnar på Kommissarien och tystnaden av Nesser. Den fyller ut tomrummet i väntan på fler böcker om Jamie & Claire (lång väntan till 14/12). 

Vad ska du göra i helgen?

Tja, det vanliga. Gympa för Lillan i morgon bitti och träna själv samtidigt. Hämta Sonen från scouthajk medan maken och tjejerna är på ett programmeringsevent. Middag hos kompisar på lördag kväll. På söndag morgon simning för de två yngsta och på söndag kväll konståkning för Lillan. Rätt skönt faktiskt, inga avancerade saker. Vi ligger lite efter med tvätten efter en tuff vecka så det behöver vi också åtgärda. Kanske sova en stund på söndag eftermiddag?

12 thoughts on “Helgfrågan – helg!

  1. Grattis till en av böckerna i utlottningen: https://justnujusthar.com/2017/11/10/vinnarna-i-min-utlottning-av-bocker-fran-bokforlaget-forum/
    Hör av dig till mig med din adress via mail eller meddelande på IG så skickar jag direkt!

    Och apropå att ligga efter med tvätt, så är det samma sak här. I dag skall jag tvätta flera maskiner, så att vi slipper under en period sedan. För övrigt låter er helg ungefär som vår, med aktiviteter och träning.

  2. Kommissarien och tystnaden står på läslistan tillsammans med ett gäng andra Nesser böcker. Få se när det kan bli dags att läsa eller lyssna på fler böcker, just nu ser det lite tight ut för i år med allt som väntar i läshögarna, men kanske i jul 😉

Kommentera

