Nyttiga november

November är ju lite av en mellanmånad, en mörk transportsträcka fram till snön (förhoppningsvis) och julen och det kan vara lätt att dras ner lite av mörkret har jag märkt de senaste åren. Så nu anammar jag Yllets Nyttiga november-tänk; att göra något varje dag som man mår bra av. 

Igår hade jag en helt stressfri dag på Skansen med Lillan och min syster. Många må-bra-poäng där. Idag har jag köpt en ny köksduk och ett par snygga vaser att ha på köksbordet. Blev som ett helt nytt rum. Lite mer harmoni, det är bra för själen.

Nu bara 28 dagar kvar… 😉

Kommentera

