S-4

Den här veckan jobbar jag fyra dagar sedan väntar en lång semester och jag ägnar mig förstås åt sedvanlig nedräkning. Får försöka hitta något att glädja mig åt för att få dagarna att gå snabbt 🙂

Dagens träning: Löpturen efter jobbet. Jag bytte om och stannade till vid skogen för en verklig kortis på väg till affären men jag är på dag 6 av mitt försök till en 30 dagars runstreak och då är det inte så mycket att fundera på, bara att ge sig ut.

Dagens sämsta: Två bussar på rad som inte dyker upp när man är på hemväg och ska hämta Lillan på sommarfritids…

Dagens läsning: Jag är pilgrimen av Terry Hayes

Dagens lyssning: Ingen. Fick skjuts av en kollega i morse och på hemvägen hade jag för lite batteri i telefonen.

Kommentera

