Nio dygn med läs-a-lot

Tja, alltså man är ju en svag själ… men det gick bra (med mina mått) i Midsommarutmaningen hos Mia så jag tänkte för skojs skull vara med i Nellons läs-a-lot också. Det handlar om att läsa så många sidor man bara orkar mellan kl 00:00 den 4 juli till kl 23:59 den 12 juli. Nio hela dygn alltså.

Just nu läser jag Jag är pilgrimen och sedan väntar valfria böcker ur högen nedan. De fyra översta köpte jag inför sommaren, de fyra understa fick jag som födelsedagspresenter i helgen. Dessutom finns ytterligare olästa i bokhyllan som skulle kunna läggas i en TBR-hög men för stunden räcker detta gott och väl. Jag ser detta som min bokhög att välja ifrån, det finns inte på kartan att jag skulle läsa dem allihop på nio dygn.

#läsalotsommar17

4 thoughts on “Nio dygn med läs-a-lot

Kommentera

