Tomt utan Jamie och Claire

Nu har jag lyssnat så långt som det går att lyssa på Outlander-serien av Diana Gabaldon och jag saknar dem redan, allihop i böckerna. Har ingen aning om hur länge jag måste vänta till dess att nästa del kommer ut som ljudbok.

Så, alla smått pinsamma anspelningar på sex som jag klagade lite på häromsistens äro förlåtna. Bara nästa del kommer ut fort!

Har nu börjat lyssna på Det grovmaskiga nätet av Håkan Nesser. Verkar bra, jag gillar Nesser, men jag saknar uppläsaren Gunilla Leining och jag saknar det långsamma och detaljerande dramat hos Jamie och Claire.

Vad lyssnar ni på?

3 thoughts on “Tomt utan Jamie och Claire

  1. Gunilla Leining? Det var ett nytt uppläsar-namn för mig. Hon är alltså väldigt bra? Gillar Nessers uppläsningar men alltid kul att få tips på andra bra. Jag har precis lyssnat klart på Selfies av Jussi Adler-Olsen och nu lyssnar jag på Kanada – känns som att jag kanske är sist på bollen på den….lite lagom att lyssna på när en är på resande fot.

Kommentera

