Midsommarutmaningen I

I knew it. Att jag inte skulle läsa mycket alltså. Hittills har jag under utmaningens gång läst 110 sidor i Kathy Reichs Bones are forever. En serie som nog tyvärr passerat bäst före-datum men som jag ändå hänger kvar i. Den här är ok men med alldeles för många tekniska beskrivningar av diverse analysverktyg och dess historia. 

Nu pausar jag den för att ta mig an Nina Björks Under det rosa täcket. Den är en bokklubbsbok och ska vara utläst till tisdag så det finns inga alternativ. 

3 thoughts on “Midsommarutmaningen I

Kommentera

