Midsommarutmaningen 

Ja, jag vet att jag ska hålla mig undan från utmaningar. Men å andra sidan är det ju ingen större skada skedd om jag inte går i mål. Så självklart (?) hoppar jag på Mias Midsommarutmaning 2017

Jag har inga som helst ambitioner att vinna (skulle strida mot naturlagarna) men det blir en extra morot i läsandet. Även om just midsommarfton inte bjuder på lästid så pågår utmaningen ju i hela fyra dagar, 22-25 juni. 

Tre böcker som jag siktar på att läsa är Under det rosa täcket (bokklubbsbok som måste vara utläst till den 27:e), Odinsbarn (inköpt idag på lunchen efter en lång och medveten marknadsföringskampanj från en nära kollega) och Oates Jack of Spades. Kanske läser jag de två sista, kanske läser jag något annat. Men läser gör jag. 

6 thoughts on “Midsommarutmaningen 

Kommentera

