Veckans jerka – ombytta roller

Veckans fråga hos Annika är: Om du skulle kunna byta plats med en karaktär i en TV-serie/film vem skulle du välja och varför?

Elizabeth Bennet?

Svårt. Försöker komma på några lyckliga människor på film men de flesta är ju med om saker som lockar föga. 

Annika själv skriver om Gemma i Sons of Anarchy men det vore för mig en veritabel mardröm att leva ett sådant liv. Så långt bort (åt det sämre hållet) från mitt liv i villaidyllen skulle jag inte vilja komma. Gift med snygg engelsk adelsman däremot… det alternativet lockar mer 😊. 

Tillägg: Nu har jag kollat in andras svar på denna fråga och förvånansvärt många vill vara kvinnor som slåss eller lever under tuffa förhållanden. Men nej, jag vill varken slåss eller leva kriminellt så jag håller mig till Austens värld 😃. 

5 thoughts on “Veckans jerka – ombytta roller

Kommentera

