Sommarbingo 2017

Jag har de senaste åren hängt med på barnens läsbingo med stor behållning. I år hoppar jag, precis som många andra bokbloggare, på den lite vuxnare varianten.


Äldsta kör samma medan maken och de två yngsta kör barnvarianten (antal lästillfällen snarare än antal böcker). Jag finner det högst osannolikt att brickan kommer att bli full men det är ett roligt sätt att välja ur bokhögarna. Jag tror att den svåraste blir den där rutan med musikanknytning. Kanske får jag ta och läsa om High Fidelity 🙂

#Sommarbingo2017

Kommentera

