Aprilläsning

Det går med läsningen som med vädret den här månaden, ganska dåligt. Är inne på månadens andra bok (som påbörjades redan i mars) och fler lär det inte bli denna snöslaskregniga april. 

Det går bevisligen ungefär lika bra med bloggandet. Jag har inte ens skrivit om den bok jag de facto har läst. Hm. Hoppas att den här månaden snart är slut och att maj blir bättre på både bok- och väderfront. 

(Jag har också haft träningsuppehåll under större delen av april. Träningen tog mer energi än den gav så jag bestämde mig för att göra en paus. Nu igång så smått igen, hoppas på en vändning även på detta område.)

Maj, kom snart!

2 thoughts on “Aprilläsning

Kommentera

