Helgfrågan – sociala medier


Söndagsmorgon, fåglarna kvittrar, solen skiner och en ytterst hanterbar agenda för dagen, känns helt ok. 

Veckans helgfråga lyder: Följer du en eller flera författare på facebook och/eller Instagram? I så fall vilka och varför?

Nej, det gör jag inte. Har faktiskt aldrig funderat på att göra det och har därmed lite svårt att analysera varför jag inte gör det. Men jag har väl egentligen inget större intresse för författarna som personer, det är bokkaraktärerna jag är intresserad av. Även om det kan vara jätteroligt att höra författare prata om sitt skrivande och sina böcker så är inte fb/instagram det forum som passar mig för detta. Där har jag bara vänner och idrottsföreningar.  

4 thoughts on “Helgfrågan – sociala medier

  1. Egentligen är inte jag heller så intresserad av att veta för mycket om författarna, det är svårt att inte låta det färga vad man tycker om deras böcker. Men Instagram funkar för mig, det är ju bara foton 🙂

Kommentera

