Kostar inget…

Jag har, lite wild and crazy, ansökt till en grundkurs i religionsvetenskap på distans vid Uppsala Universitet till hösten.

Görbart?

Vet faktiskt inte men tänker att det kostar ju inget att testa.

Det återstår att se om jag kommer in. Jag misstänker starkt att om det kräver att jag börjar leta upp gamla gymnasiebetyg så kommer det att falla på ren och skär lathet. Jag menar, någonstans i någon kartong i källaren finns ju förstås de där betygen men i vilken?

Sist jag pluggade var i början av 2000-talet och nog var väl universiteten tillräckligt datoriserade redan då för att ha allting elektroniskt?

Nåja, den som lever får se. Kul vore det i alla fall.

4 thoughts on “Kostar inget…

Kommentera

