Snabbläsning

Nu är det dags att fokusera. På tisdag är det dags för NKs litterära sällskap igen och till dess ska jag ha löst den här boken på 380 sidor. Den verkar luftig på sina ställen, kanske är den lättläst. Men ändå, 380 sidor på tre dagar när lästiden normalt innebär en kvart innan jag somnar. Jag anar en utmaning…


Som synes på bilden är boken med till simhallen nu på morgonen men jag fick trevligt sällskap i form av en slalompappa så det blev prat om skidor istället för läsning. 

Någon som läst?

One thought on “Snabbläsning

  1. Jag har inte läst men hört nästan bara gott om den på bibblan. Är lite nyfiken på den men det växlar som det kan bli med hajpade böcker. Blir intressant att höra vad du tyckte om den sen….

Kommentera

