265: Ränderna går aldrig ur (56/365)

Njutbart!

8 thoughts on “265: Ränderna går aldrig ur (56/365)

  1. Underbart foto! Det finns väl inte en skidåkare som kan titta på det utan att få abstinens … inte jag i alla fall :-). Snyggt ljus och skärpa. Du har fått till precis det där djupet som jag försöker få till ibland. Bra jobbat! Får jag fråga hur mycket nedböjd förstår? Fotar du I knähöjd? Lägre? Lårhöjd? Jag tycker varje gång jag försöker så blir det ” för platt” Så jag är nog för långt ner.

Kommentera

