Högmod?

img_0418Kanske djärvt, men nu när jag känner att jag har lite läslust/-njutning tillbaka så lånade jag hem dessa när jag passerade bibblan igår. Hemingway är ny för mig medan Utanför bilden är en gammal favorit som fortfarande ligger nerpackad källaren men som jag nu, när jag såg den, blev sugen på. Jag som normalt sett inte är en novelläsare måste ju ändå älska den här boken på grund av Palms alltigenom underbara språk.

Hemingway ingår dessutom i ett litet (?) läsprojekt som jag har planerat att ge ett antal år🙂. Mer om det vid ett annat tillfälle.

One thought on “Högmod?

Leave a Reply

