Veckans bokbloggsfråga – bokmärken mm

veckans-bokbloggsfraga-300x273

Dags för ny fråga från Barnboksbloggen: Jag är nyfiken på att se hur ni gör för att markera vart ni är i en bok. Så den enkla frågan är: viker du hundöron eller använder du bokmärken? Gärna bildinlägg denna vecka – jag vill se massor av fina bokmärken eller andra smarta lösningar.

Det här är en samvetsfråga. Men eftersom detta är en anonym blogg och ingen av er, nästan, vet var jag bor så ska jag vara helt ärlig.

Jag gör hundöron.

Inte i inbundna böcker och ABSOLUT inte i lånade böcker men i egna pocketböcker. Ibland.

Så där ja. Då var det erkänt. Phu.

I de icke-hundöron-tillåtna böckerna använder jag det som finns till hands som bokmärken. Kvitton, lånekvitton, små lappar eller riktiga fina bokmärken.

8 thoughts on “Veckans bokbloggsfråga – bokmärken mm

Leave a Reply

