Mörkt nu, precis som på den mörka medeltiden

Den här lilla familjen går fortfarande på sommartid så vissa sover gott sedan en eller två timmar tillbaka och den ömma modern är ju inte sen att hänga på. Det är förtvivlat mörkt så det skulle ju egentligen kunna vara mitt i natten redan. 

Hur som helst, jag påbörjade en ny bok ikväll:

Den verkar mycket lovande och jag konstaterar nöjt att jag faktiskt fortfarande kan läsa och njuta av det jag läser. Lite medeltid, lite pest och ett par mord var tydligen precis vad jag behövde för att få igång läsintresset igen.  

6 thoughts on “Mörkt nu, precis som på den mörka medeltiden

Leave a Reply

