The Girls

Jodå, visst gjorde jag det igen. Jag lånade en av de där populära böckerna, The Girls av Emma Cline. Och gissa vad Sherlock… I didn’t like it. Alls. Ögnade dock igenom hela så den kommer i alla fall upp till en 2:a i betyg. 

Nu struntar jag officiellt i nya haussade böcker och ägnar mig bara åt gamla beprövade favoriter ett tag. 

  • Betyg: 2/6

One thought on “The Girls

  1. Hört blandade omdömen om denna. Köar på den på jobbet och tänkt att jag i alla fall ska läsa lite och se vad jag tycker. Funkar det inte så får det vara, finns ju så mycket annat😉

    Gamla beprövade favoriter är inte dumt att ta till!🙂 Jag ser fram mot att läsa om Vindens skugga men suger på karamellen ett tag till – tänkt att jag ska läsa eller lyssna på de andra två YA böckerna först, och nya kommer ju inte förrän 2018….😉

Leave a Reply

