Veckans bokbloggsfråga

veckans-bokbloggsfraga-300x273Tiden flyger fram, redan dags för veckans nya fråga från Barnboksbloggen. Eller ja, den publicerades tidigare i veckan men det är först nu jag hinner med. Och lustigt nog handlar frågan faktiskt om just tid;

Hur ser din familj och dina vänner på ditt bloggande och läsande? Är de nyfikna, stöttande och glada för ditt intresse eller tycker de att det tar alldeles för mycket tid och energi? Hur bemöter du detta i så fall? Ser du själv till att prioritera ditt intresse även om omgivningen inte är stöttande? 

Min man vet om den här bloggen och likaså mina föräldrar (de gillar fotona) men i övrigt är det ingen i min privata sfär som har en aning om att jag bloggar. Sen lägger jag ju ytterst lite tid på det här, det är verkligen inget som tar varken tid eller energi från någonting annat. Det som tar tid är själva läsandet men det skulle jag ju ägna mig åt även om jag inte hade en blogg, och dessutom sker ju det vid sänggåendet så det stör inte heller någon annan familjeverksamhet🙂.

7 thoughts on “Veckans bokbloggsfråga

Leave a Reply

