Mitt mumin-alias

Det var ju en underbar frågeställning hos Lyran, vem är jag bland alla i muminvärlden? Först tänkte jag att jag nog är lite av alla men så läste jag ett inlägg hos Den läsande kaninen som länkade till ett officiellt mumintest, och vem kan motstå ett sådant? Sagt och gjort och sedan två minuter tillbaka vet jag att jag är…

hattifatteners

En HATTIFNATT! Motiveringen löd: Du tycker om att vara en del av en större grupp och roligt är det om man åka iväg på längre äventyr med dem nu som då. Du känner dig ibland oberörd av det som sker runt dig och därför kan du anses introvert eller distant. Du behöver dock inte förklara dig, eftersom du kan ganska långt göra som du själv vill!

 

5 thoughts on “Mitt mumin-alias

Leave a Reply

