323: Turkos (182/366)

Nu så, sista bilden från resan, den turkosfärgade glaciärsjön. 

Om jag vill göra om turen? Nja, jag vet inte. Jag når jämtlandsfjällen på sex timmar i bil och de är mycket lättillgägligare. Åker jag tåg 17 timmar söderut når jag Alperna med höga berg och annat klimat. Det var en toppenresa, det är kul att ha varit uppe på toppen och jag är nöjd med bedriften men det lär dröja innan jag kommer tillbaka tror jag. Bättre satsa på att ge barnen positiva vandringsupplevelser så kan de göra detta själva senare.

Det var förresten väldigt många i 20-årsåldern som vi träffade på. Kul! Dessutom också några barnfamiljer – imponerande. 

11 thoughts on “323: Turkos (182/366)

Leave a Reply

