Saker jag skulle vilja göra…

Nu är det ju så att jag verkligen inte kan klaga på mitt liv. På något endaste sätt. Men. Det finns ju alltid ett litet men i all i-landsproblematik… Men, jag skulle också vilja åka på bokmässa och på Crime Time Gotland. Men (ett men till alltså) sånt är ju lite svårt att sälja in här hemma till man och barn. Så jag får nöja mig med att läsa om eventen och tänka att någon gång så kanske det kan bli av.

Än mindre anledning att klaga har jag ju just precis nu eftersom jag faktiskt ska åka i väg på ett alldeles eget äventyr. På fredag så här dags kommer jag, om vädret tillåter, att vara på väg upp på Kebnekaise. Ingen man, inga barn, bara jag och ett gäng tjejer. Och det ska bli otroligt skönt, spännande, avkopplande och roligt! Tänker att jag laddar ner något läsbart till telefonen också, onödigt att lägga extra vikt i packningen i form av en bok. Även om jag i ärlighetens namn inte tror det kommer att bli det minsta läst.

2 thoughts on “Saker jag skulle vilja göra…

Leave a Reply

