299: Syskonglädje (134/366)

Jag vet inte jag. Det är ju inte så att de/vi behöver det varken för motion, för att komma ut eller för att göra något tillsammans. Allt det har vi mängder av ändå, speciellt i semestertider. Men det är en världsfluga och alla kompisar har det, så…

  
De tycker det är jättespännande och det är en väldigt jämlik lek över åldersspannet. Det enda orättvisa, i vissas ögon, är att bara en har en egen telefon, de andra har min och makens. Men så är det. Life is tough. 

Själv har jag inget intresse annat än att vara med som trafikvakt på promenaderna. Men min käre make fångade nöjt ett par på en bensinmack igår 😂. Fördelen är att om de här fyra går på jakt i en timme eller så så kan jag få den där efterlängtade extra lästimmen. I total tystnad. Så jag hejar på det här, lite lagom subtilt ;). 

3 reaktioner på ”299: Syskonglädje (134/366)

  1. Stämningsfull bild där de går längs vägkanten. Att jaga Pokémon gör våra tjejer också, men intresset har avtagit litet nu, vi får väl se hur länge den här trenden håller i sig.

Kommentera

