Sammanfattning juni

Så gick även denna månad, månaden då jag fyllde 44. Hu, det går fort nu, halvvägs till 88… Det har varit en bra månad, både på jobbet och hemma. Barnen friska, fina skolavslutningar och alla aktiviteter avrundade inför sommaren (bara slalomklubben som igår skickade ut mail om försäsongsträning till hösten/vinter, information som jag inte är mentalt mottaglig för just nu om jag ska vara ärlig). På jobbet är alla obligatoriska saker avklarade såsom löne- och utvecklingssamtalen. Nu återstår bara att boka möten inför hösten och det hoppas jag kunna fixa i morgon. 

Dessutom har jag läst! Efter usla läsmånader i april och maj (en bok/månad!) har jag läst ut hela sex böcker i juni:

  • Den färglöse herr Tazaki, Haruki Murakami
  • Swanns värld, Marcel Proust
  • The edge of nowhere, Elizabeth George
  • Väggen, Marlen Haushofer
  • Sacriledge, S J Parris
  • Frukost på Tiffany’s, Truman Capote

Inte illa alls. 

Plus att jag hann med hela 19 träningspass. Inte illa det heller. 

Nu är jag synnerligen redo för juli!

One thought on “Sammanfattning juni

Leave a Reply

