S-5

Fem dagar kvar till semestern. Fem dagar. Så nära men ändå så långt bort. Och så fruktansvärt mycket att göra under dessa dagar. Samt en dator som säckat ihop. Känns sådär. 

Just nu sitter jag på bussen och inser att jag inte har någon bok med i väskan och att jag har glömt headset så att inte heller ljudbok finns att tillgå. Tur att många verkar ha gått på semester redan så trafiken flyter på – resan borde gå ganska snabbt. 

Ikväll middag med vår ledningsgrupp. Trevligt men hade behövt jobba istället. Okänt från vilken dator dock. Har en rätt viktig presentation i morgon och hur det ska gå med den vet jag inte heller. 

Hoppas er måndag känns bättre! 

2 thoughts on “S-5

  1. Jag tyckte det gick väldigt långsamt ett tag innan min semester sen var det semester helt plötsligt och nu vill jag bara hålla kvar tiden.🙂 hoppas det ordnar sig med datorn och att du får en lång och skön semester när det blir dags.🙂

Leave a Reply

