Veckans jerka – musikkopplingar

img_8076 Frågan hos Annika den här veckan: Har en av dina favoritartister utkommit med en bok som du tycker att vi ska läsa? Kan du ge exempel på en bok som har en stark koppling till din favoritgenre? Envisas en av dina favoritförfattare med att ”spela” musik i böckerna som du absolut inte gillar?

Mitt svar: Ehhhh….?

Mitt intresse för musik är nästintill obefintligt så det här är ingenting jag någonsin reflekterat över faktiskt. Jag blir svaret skyldig helt enkelt.

Jag får kolla runt hos er andra och se om ni har några intressanta infallsvinklar på den här frågan.

5 thoughts on “Veckans jerka – musikkopplingar

Leave a Reply

