Sommarläsning

Så här i slutet av maj när precis ALLT verkar ske samtidigt och ALLT måste bli klart innan sommaren väljer jag att fundera på något som känns roligare än lönesamtal, utvecklingsplaner, medarbetarkalibreringar och budgetar, nämligen den very importante frågan om sommarläsningen. Och då har jag inte ens kommit fram till funderingar om vad jag ska läsa utan har hängt upp mig på när sommarläsningen egentligen börjar. 

1 juni? Midsommar? 1 juli? Semesterstarten? 

Viktig fråga det här. Jag återkommer i ämnet. 

4 thoughts on “Sommarläsning

  1. Kan inte göra mer än hålla med. Ska bort en vecka till Spanien och har i flera veckor funderat över vilka böcker jag ska ha med. (Jag använder ju inte platta utan vill ha pappersvarianterna.) Vill gärna ha böcker med som jag kan lämna kvar… En sådan har jag planerat för redan, men de andra tre, fyra då?😉

Leave a Reply

