Saker som inte fastnar

Tittar i min läslogg och inser att jag bara har läst en enda stackars bok under april och det var Avd. för grubblerier av Jenny Offill. Jag förstår det som att den har fått ett väldigt positivt mottagande men om jag ska vara ärlig som kom jag inte ihåg vad den handlade om förrän jag googlade. Tragiskt. Antingen har jag en mycket liten hjärna eller så var det här verkligen helt fel bok för mig. Minns inte att jag tyckte den var direkt dålig men bevisligen gjorde den inte det minsta intryck.

  • Betyg: ?/6 (svårbedömd bevisligen)
  • Utmaning: Kaosutmaningen #35

Leave a Reply

