KBT?

Konstigt det här… Senaste inlägget handlade om lässtress. Så vad gör jag när jag oväntat fick 30 min över på Odenplan igår eftermiddag? Jo, jag travar in på Akademibokhandeln och kommer ut med ett gäng nya böcker. 

  
Dags att uppsöka hjälp kanske?😉

Annars så är det lördag, solen skiner, jag ska strax hänga ut lakan på tork, jag planterar frön med Sonen och livet känns skönt. Vad gör ni en dag som denna?

PS Georges bok fick jag med från jobbet, en kollega tyckte jag borde läsa den. Så just där är jag icke skyldig till något inköp. DS  

3 thoughts on “KBT?

  1. Haha härligt! Ja ibland känns det som en skulle behöva lite kbt mellan varven.😉 Men det är väl lite charmen med det hela att det svänger åt alla möjliga håll och kanter.🙂 Frankenstein är väldigt bra. Elizabeth Georges bok var jag tvungen att kolla upp, den blir jag nyfiken på, så en till att fylla på läslistan med…

Leave a Reply

