Arla morgonstund

Jag vaknade vid fyratiden i morse. Då kan man antingen vrida och vända på sig ett tag eller så kan man lite spontant beställa några böcker. Jag valde det senare alternativet och somnade sedan gott igen.  

  

5 reaktioner på ”Arla morgonstund

    • Det här är av av hans ”YA-böcker”. Läste Prince of mist förra helgen och den var riktigt bra. Den lånade jag, den här finns inte på vår bibbla = köp kändes motiverat :).

  1. Jag började året bra med att läsa lite varje dag, sen hamnade jag i en svacka och slutade läsa. Fattar inte varför jag gör så, jag gillar ju att läsa. Nåja ny tag igen och det är fortfarande självbiografer som lockar mig mest.

Kommentera

