Veckans bokbloggsfråga

Då läsningen verkligen inte går framåt med stormsteg så passar det bra att besvara veckans fråga hos Barnbokbloggen. Så blir det i alla fall något bokrelaterat skrivet här.

Hur gör du för att inte missa inläggen från dina favoritbokbloggar? Rss-läsare, bloglovin eller nåt annat alternativ? Följer du någon bokbloggare även i sociala medier som instagram, facebook eller twitter? 

Jag följer Bokhora på instagram och så följer jag ett antal wordpress-bloggar i WP-appen i telefonen men det vanligaste är ändå att jag bläddrar igenom mina favoritbloggar som finns lagrade i telefonens favoritlista. Funkar bra för mig🙂.

2 thoughts on “Veckans bokbloggsfråga

  1. I början använde jag mig bara av favoritlistan jag har på bloggen, men jag upptäckte att det var smidigt att få alla nya inlägg på ett och samma ställe, som typ Bloglovin’🙂

Leave a Reply

