Kommentarer…

Jag vill bara säga att jag läser era bloggar men jag kan inte kommentera blogspot-bloggar på telefonen. Det är en helt ny telefon med senaste versionen av allt så jag förstår inte vad det beror på.

Fler som har samma problem?

7 reaktioner på ”Kommentarer…

  1. Japp. Jag har samma sedan ca sommaren 2015. Trist. Jag har en teori om varför det blivit så här. När bloggspottarna Ändrar sina inställningar så vi ska slippa att ange lösenord eller svara på en bokstavskombination så blir det istället inställt så att ett nytt fönster öppnas när man ska kommentera. Det fönstret öppnar sig inte inne i appen på våra telefoner och därför kan vi inte kommentera! Tidigare kunde du skriva in bokstäverna som efterfrågades och posta vår kommentar i första vyn

Kommentera

