#vinterläsning

För första gången på länge har jag lite flyt i läsningen och har hittills i januari läst ut hela sex böcker. Detta efter ett snitt på 2,5 böcker/månad under Q4. Så det känns bra. 

Just nu läser jag Hausfrau som en del av första stoppet hos Lyran. På tur, eller att läsas parallellt, står Marias Testament av Toibin. 

Jag borde också ha fokuserar på Jag heter inte Miriam inför bokklubben nästa vecka men då jag måste åka bort med jobbet missar jag tyvärr den träffen får den fortsätta ligga till sig tills något slags sug efter tragik och elände infinner sig. Vilket jag just nu finner ytterst osannolikt. 

 #vintermedkulturkollo

Leave a Reply

