Boktolvan 2016

Så har jag äntligen ställt samman en lista med författare som jag har hemma men som jag inte läst något av hittills. En del av dessa har jag haft hemma så länge att jag inte minns när jag skaffade dem eller varför jag gjorde det. Men något måste ju ha lockat vid inköpstillfället och i år är året då jag ska se om de var bra köp eller inte. Förhoppningen är ju att jag ska läsa tolv av dessa, men någon garanti lämnar jag inte. Lugnast så🙂.

 

  • Steve Sem Sandberg
  • Hemingway
  • Patrick Rothfuss
  • Yasmina Khadra
  • Barry McCrea
  • Eleanor Catton
  • Chimamanda Ngozi Adichie
  • Dimitrij Gluchovskij
  • Thoreau
  • Mavis Gallant
  • Dick Harrisson
  • John Le Carré
  • Karin Boye
  • Tolstoy

 

2 thoughts on “Boktolvan 2016

Leave a Reply

