227: Perspektiv (17/366)

Och när en olycka händer ens barn får man perspektiv på vad som är viktigt. Till exempel att hitta tillbaka genom kulvertarna efter tidningsinköp. För säkerhets skull tog jag bilder där jag skulle svänga på tillbakavägen.

  

4 reaktioner på ”227: Perspektiv (17/366)

  1. Det var någon vecka sedan jag tittade in på din blogg. Förstod av kommentarerna att barnet mår bra nu efter olyckan i fjällen, så skönt att det slutade lyckligt!!!
    Många fina vinterbilder!

    • Tack! Ja, det har varit en tuff vecka och när han väl kom hem var det som om allt kom ikapp och jag blev lätt zombielik. Men nu börjar jag känna mig som vanligt och det är så fantastiskt skönt att allt är ok nu.

Kommentera

