Tematrio – boksaker

   Lyran frågar idag efter boksaker. Det här är verkligen inget jag går omkring och tänker på till vardags men vid lite eftertanke så fick jag faktiskt ihop tre saker. 

  1. Mina fina muminmuggar. Jag äger nu fem stycken och alla i familjen har varsin favorit. 
  2. Muminbokstöd köpte jag åt Äldsta och de pryder sin plats i hennes bokhylla. 
  3. Muminantackningsböcker. Köpte några förra året (?) men de har inte använts pga gillar inte papperskvaliteten. 

Om någon undrar så upptar inte Mumin och hans vänner en stor del av mitt hem för övrigt😉. 

6 thoughts on “Tematrio – boksaker

Leave a Reply

