Jamen, ja!

Nu har jag i över en veckas tid ägnat oproportioneligt mycket tid åt att fundera på hur i hela friden Bone by Bone av Carol O’Connell kunnat gå mig så förbi. Den kom ut 2008. 2008! Sju år sedan. Jag scannar kontinuerligt nätet efter info om nya böcker av O’Connell då hon är en av två deckarförfattare jag fortfarande läser. Och ändå har jag missat den helt. Skumt. 

Sedan förra veckan är den dock i min ägo och jag har slutat fundera på ovanstående fråga, nu njuter jag bara. Den är bra, sååå bra!  

2 thoughts on “Jamen, ja!

Leave a Reply

