Julutmaning, dag 17

Idag gäller det e-böcker hos Bokhora. En ganska enkel fråga för mig, jag läser helt enkelt inte e-böcker. Jag har haft en eller två noveller på telefonen men då har det varit kris (läs: sitter på tåg utan bok eller dylikt) och jag tycker inte om att läsa i det formatet.

Säkert är den en annan upplevelse att läsa på en riktigt läsplatta men av allt som finns att köpa så känns det rätt omotiverat att lägga pengar på något jag inte vill ha och inte ens är det minsta nyfiken på.

Mvh Stenålderskvinnan

PS Jag har ju dock helt ändrat uppfattning om ljudböcker, så vem vet vad som händer i framtiden? DS

Leave a Reply

