Julutmaning dag 8

Dag 8. Tänk vad tiden går. December måste vara den snabbaste månaden på hela året… Nåväl, lite hinner jag läsa också och temat för dagen är Läsvärt. Jag skulle varmt vilja rekommendera Jenny Nordbergs De förklädda flickorna i Kabul. Hon beskriver en värld som jag väl aldrig fullt ut kan förstå eller egentligen ens föreställa mig, jag i mitt lilla skyddade hörn av världen, men den är så bra och så hemsk.

Jag är så glad att jag, och mina fina barn, bor där vi bor. Vilket jag också ber en tacksamhetens bön för varje kväll.

One thought on “Julutmaning dag 8

Leave a Reply

